Grigore Vieru – Mi-e dor de tine, mama

1 Feb

Sub stele trece apa
Cu lacrima de-o sama,
Mi-e dor de-a ta privire,
Mi-e dor de tine, mama.

Maicuta mea: gradina
Cu flori, cu nuci si mere,
A ochilor lumina,
Vazduhul gurii mele!

Maicuto, tu: vecie,
Nemuritoare carte
De dor si omenie
Si cîntec fara moarte!

Vînt hulpav pom cuprinde
Si frunza o destrama.
Mi-e dor de-a tale brate,
Mi-e dor de tine, mama.

Tot casca leul iernii
Cu vifore în coama.
Mi-e dor de vorba-ti calda,
Mi-e dor de tine, mama.

O stea mi-atinge fata
Ori poate-a ta naframa.
Sunt alb, batrîn aproape,
Mi-e dor de tine, mama.

2 Răspunsuri to “Grigore Vieru – Mi-e dor de tine, mama”

  1. RoxPrincess 6 februarie 2009 at 18:29 #

    Wow, impresionat! :x Bine ales! ;)) Cumva cu dedicatie? :x ;)) :*:*

  2. fredy/uscat/alcool 15 februarie 2009 at 18:02 #

    bai baiete !!! ce-ai baut inainte sa postezi poezia asta??? iar fara mine :-w in pastele mati :P Cand bem o bere ???

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

